wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacja z tytułu gwarancji

Reklamacja z tytułu gwarancji


Reklamacja z tytułu gwarancji w serwisie producenta

 

Jednym ze sposobów reklamowania sprzętu jest wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta. Ten sposób jest szybszy, gdyż trafia sprzęt bezpośrednio do serwisu, zwykle również i korzystniejszy. Niektóre autoryzowane serwisu producentów mają w swojej ofercie gwarancję typu door to door co nie naraża reklamującego na dodatkowe koszta wysyłki sprzętu, które pokrywa serwis. Procedura i namiary na serwis znajdują się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta. Uszkodzony sprzęt należy przesłać wg zaleceń serwisu wraz z kartami gwarancyjnymi (jeśli były załączone), kopią dowodu zakupu oraz krótkim opisem usterki wraz z danymi kontaktowymi.




Serwis produktów EIZO:
alt

Nasz serwis pracuje w godz. 9.00 – 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku.

ul. Wenecka 12
03-244 Warszawa
Tel. +48 (22) 510 24 51, 510 24 52
Fax. +48 (22) 814 16 25
E-mail: serwis@alstor.com.pl


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o produktach, nowościach i promocjach.
 

Wybierz kategorię

Copyright © 2016-2024 Draxic.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz sam określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu