Reklamacja z tytułu gwarancji w serwisie producenta
Jednym ze sposobów reklamowania sprzętu jest wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta. Ten sposób jest szybszy, gdyż trafia sprzęt bezpośrednio do serwisu, zwykle również i korzystniejszy. Niektóre autoryzowane serwisu producentów mają w swojej ofercie gwarancję typu door to door co nie naraża reklamującego na dodatkowe koszta wysyłki sprzętu, które pokrywa serwis. Procedura i namiary na serwis znajdują się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta. Uszkodzony sprzęt należy przesłać wg zaleceń serwisu wraz z kartami gwarancyjnymi (jeśli były załączone), kopią dowodu zakupu oraz krótkim opisem usterki wraz z danymi kontaktowymi.
Serwis produktów EIZO:
Nasz serwis pracuje w godz. 9.00 – 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku.
ul. Wenecka 12
03-244 Warszawa
Tel. +48 (22) 510 24 51, 510 24 52
Fax. +48 (22) 814 16 25
E-mail: serwis@alstor.com.pl